StiftungOnline.org - Ihre Stiftungs-Software im Internet.

Willkommen bei StiftungOnline - Ihre Stiftungs-Software im Internet. Ideal für Stiftungen aller Art, die Ihre Spenden-Aktionen, Veranstaltungen, Mitglieder und die Kasse online verwalten möchten.

OVERVIEW

This web site stiftungonline.org currently has an average traffic classification of zero (the lower the superior). We have explored zero pages inside the site stiftungonline.org and found one website linking to stiftungonline.org. There are two contacts and directions for stiftungonline.org to help you reach them. There are one mass web platforms enjoyed by this website. This web site stiftungonline.org has been on the internet for five hundred and sixty-seven weeks, thirteen days, seven hours, and fifty-nine minutes.
Nov 2013

STIFTUNGONLINE.ORG RANKINGS

This web site stiftungonline.org has seen alternating levels of traffic until the end of the year.
Traffic for stiftungonline.org

Traffic ranking (by month) for stiftungonline.org

Traffic ranking by day of the week for stiftungonline.org

STIFTUNGONLINE.ORG HISTORY

This web site stiftungonline.org was registered on November 23, 2013. As of today, it is five hundred and sixty-seven weeks, thirteen days, seven hours, and fifty-nine minutes young.

LENGTH OF LIFE

WHAT DOES STIFTUNGONLINE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of stiftungonline.org Mobile Screenshot of stiftungonline.org Tablet Screenshot of stiftungonline.org

GRITH AG

Thomas Dr. Fuessl

Von-Poschinger-Str. 32

Ismaning, 85737

Domainfactory GmbH

Hostmaster Domainfactory

Oskar-Messter-Str. 33

Ismaning, 85737

STIFTUNGONLINE.ORG HOST

Our parsers discovered that a single root page on stiftungonline.org took five hundred and sixteen milliseconds to come up. Our parsers could not find a SSL certificate, so we consider this site not secure.
82.165.192.104

ns2.namespace4you.com
ns.namespace4you.com

I revealed that this website is using the Apache os.

StiftungOnline.org - Ihre Stiftungs-Software im Internet.

DESCRIPTION

CONTENT

This web site stiftungonline.org states the following, "StiftungOnline - Ihre Stiftungs-Software im Internet." We noticed that the website also stated " Ideal für Stiftungen, die Ihre Veranstaltungen, Kontakte und Kasse online verwalten möchten." It also said " Können Sie genau festlegen, welche Person im Intranet welche Rechte besitzt und wer was bearbeiten kann. genau festlegen, welcher Kontakt welche Informationen erhält. Präsentieren Sie Ihre Veranstaltungen in einem Online-Kalender. An Ihre Kontakte, Inter." The header had Verein as the highest ranking optimized keyword. It is followed by Vereine, Software, and Vereinssoftware which isn't as ranked as highly as Verein. The next words stiftungonline.org used was Veranstaltungen. Kalender was included but might not be understood by search engines.

SEEK SIMILAR WEBSITES

Stiftung Palladion

ÖFFENTLICHE STIFTUNG DES BÜRGERLICHEN RECHTES ZUR. FÖRDERUNG DER GRIECHISCHEN SPRACHE, KUNST UND KULTUR. Herzlich Willkommen auf der Seite der Stiftung Palladion. Die Stiftung Palladion mit Sitz in München ist eine öffentliche Stiftung des bürgerlichen Rechts zur Unterstützung der Bildung und Erziehung der griechischen Kinder in Bayern und zur Förderung der griechischen Kultur, Kunst und Sprache. 2015, große Aula der LMU München.

Panfu Stiftung Just another WordPress.com weblog

Mai 22, 2010 by. April 12, 2010 by. Hmm was sol amnn verbessern. Februar 20, 2010 by. Mannw as sol cih verbessern hir mehr ent. Ist ein webbasierter Instant-Message-Service, der es den Benutzern von gängigen IM-Services ermöglicht, in einem Browser-Fenster zu chatten. Dieses Widget erlaubt es deinen Besuchern mit dir persönlich zu chatten, ohne das du deine IM-identität preisgeben musst.

Stiftung Petersburg Förderung junger russischer Musiktalente

Willkommen bei der Stiftung Petersburg. Die Stiftung Petersburg ist eine gemeinnützige Stiftung. Ihre Spende kommt vollumfänglich jungen Musikern und Musikerinnen zu und ist in der Schweiz steuerlich abzugsberechtigt. Wie können auch Sie einen Beitrag leisten. Werden Sie Gönner und helfen Sie mit, eine Zukunft für junge, begabte Musiker und Musikerinnen zu bauen.

stiftung pfadfinden Home

Tel 069 - 175 362 700. Wie der Landesverband Bremen eine ideale Plattform zur Mitgliederwerbung fand. Beil im Bein und Schlimmeres.